Numer telefonu: 703703003

SPRAWDŹ NUMER TELEFONU. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ I OCENĘ NUMERU. SPRAWDŹ KTO DZWONIŁ.

Ostatnio wyszukiwane: 2018-6-24

Operator: Premium

Przeważająca opinia: Negatywny (6)

Liczba opinii: 7

Liczba komentarzy: 4

play



Komentarz (opcjonalny): Nick:
Najpierw wybierz ocenę numeru!

Komentarze do numeru telefonu: 703703003

  • 703703003 Infolinia Wizzaira. Zastanawiam się skąd się u Was wzięły te inne opcje. Infolinia oczywiście - PŁATNA!
  • Ktoś zna ich adres ?
  • Wyłudzanie pieniędzy - rzekomo oferują pozyczki na atrakcyjnych warunkach, naprawdę chodzi o wciągnięcie w bardzo drogie połączenie telefoniczne
  • Za połączenie 13min zapłaciłem przeszło 68zł netto, chociaż tam nie dzwoniłem
Zgłoś naruszenie bądź nadużycie

Prawdopodobna lokalizacja numeru:

Komentarze do innych numerów, podobnych do 703703003

  • 703303303 : Nękanie
  • 703303303 : Ludzie ! Jestescie debilami i wymyslacie rzeczy wyssane z palca! Troche kultury jeszcze nikomu nie zaszkodzilo ! Po pierwsze jesli ktoś z tego numeru dzwoni to was nic nie kosztuje ! Po drugie to nie jest kur** zadna oferta , bo nic nie kupujecie tylko UPOMINEK od firmy, ktora dziala od niedawna na rynku i sie reklanuje ! Co wy wiecie o marketingu ?! Nic ! Wyzywacie tylko ludzi ktorzy dzwonią prostaki ze wsi ! To jest praca jak kazda inna ! Po 3 nikt nie ma waszych danych , wiec nie wymyslajcie, bo maja tylko numery telefonów i informacje z jakiej miescowosci jestescie i to tyle ! Troche empatii moglibyscie miec ! I nikt waszych numerow z palca nie wyssal , bylo czytac jak zaznaczacie , podpisujecie zgody na kontakt marketingowy a nie wyzywac konsultantow ! Polak glupi po szkodzie, jak sie nie czyta co sie podpisuje to tak jest ! Ja zawsze czytam i do mnie nikt nie dzwoni a do was nie dociera ze to system wybiera numery a na konsultantach presję wywiera przelozony i nic zrobic ani podac nie mozemy bo rozmoey sa nagrywane tylko do celow wewnętrznych, zeby nas mogli odsłuchać! Wiec sie kurw* w koncu ogarnijcie!!!
  • 703303303 : Oszuści. Płatna INFOLinia na która jest kierowany klient który chce osunąć swoje dane. Clen Master lub inne pierdy
  • 703303303 : Oszuści!Zglaszajcie na policję. To oni oszukują waszych dziadkow.
  • 703500202 : Naciągacze koszt połączenia ok 20 zl za 1,5 min nie dzwońcie!
  • 703303303 : Nękające telefony
  • 703200200 : INFOLINIA INTERCITY, W OPISIE BILINGU : ROZRYWKA I INFO. wYSOKA CENA I FAŁSZYWY OPIS, SKANDAL
  • 703403015 : Oszusci.....
  • 703403015 : Uwaga naciągacze i spamerzy
  • 703403015 : 703403015 to Oszusci bezwzgledne mendy i gnidy .Babsko siedzace tam z glosem faceta i dwoch oszustow ktorzy ponoc zalatwiaja pozyczki ..dla mnie to szmaty i najgorszego gatunku scierwa. Ostrzegam przed tymi szmatami zlodziejami wyludzaja pieniadze poprzez laczenia telefoniczne...\zycze im aby wreszcie ktos sie nimi zajal juz powiadomilama policje.

Inne możliwe zapisy numeru telefonu

  • (+48)703 703 003
  • (0048)70-37-03-00-3
  • +48/70-37-03-00-3
  • +48/703-703-003
  • +48703-703-003
  • (+48)703-703-003
  • +4870-37-03-00-3
  • (+48)703703003
  • +48703703003
  • +48/70 37 03 00 3
  • +4870 37 03 00 3
  • +48/703703003
  • (0048)703 703 003
  • (0048)70 37 03 00 3
  • (+48)70-37-03-00-3
  • (0048)703703003
  • (+48)70 37 03 00 3
  • +48703 703 003
  • (0048)703-703-003
  • +48/703 703 003

Informacje z rynku telefonii komórkowej

Piotr i Paweł: płatności aplikacją mobilną bez podchodzenia do kasy

Sieć sklepów Piotr i Paweł wprowadziła nową funkcjonalność do aplikacji "Skanuj i Kupuj", dzięki której za jej pomocą można płacić mobilnie za zakupy, bez podchodzenia do kasy i stania w kolejce. ...

wirtualnemedia.pl