Numer telefonu: +48 732412485

SPRAWDŹ NUMER TELEFONU. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ I OCENĘ NUMERU. SPRAWDŹ KTO DZWONIŁ.

732412485

Operator: Play

Opinia większości: Negatywny (55)

Liczba ocen: 80

Liczba komentarzy: 79

play

Zobacz komentarze - przewiń w dół!


Komentarz (opcjonalnie): Nick:

Jeśli masz jakiekolwiek informacje o tym kto dzwonił z tego numeru telefonu, podziel się nimi ze społecznością serwisu Ktoto.info. Napisz w komentarzu kto dzwonił, w jakim celu, z jakiej firmy, o jakiej porze i wszelkie inne dane jakie tylko posiadasz. Dzięki komentarzom udaje nam się budować najbardziej dynamiczną i aktualną społeczność pomagającą unikać niechcianych numerów.

Informacje od użytkowników o numerze: 732412485

  • Robin: Zachęcam do zgłoszeń poszkodowanych na policję. Nie można zostawić tego bezkarnie.
  • Piotrus: Szukać w necie pod piotr klemczak opole
  • Ja: Siedzi apeluje do wszystkich osób oszukanych o kontakt z komendą w Opolu ,aby ten dewiant dostał zasłużoną karę zeznania bardzo w tym pomogą.
  • Ksia: Pan piotr juz siedzi
  • Wroclaw: Kłamie na każdym kroku, każde słowo! Złodziej, oszust i bandyta! UWAŻAĆ
  • Policja: Wszystkich pokrzywdzonych Komenda Miejska Policji w Opolu prosi o kontakt w sprawie Piotra K. Tel. 774222545 wew 2572 lub kom.886948703
  • Policja: Uwaga to oszust!!!. Podaje się za komornika,detektywa lub biznesmena Oszukane osoby proszę o kontakt tel.886948703. Prowadzę postępowanie przeciwko temu oszustowi
  • Ja: Czy jest ktoś jeszcze, kto chce zgłosić oszustwa tego Pana? Bo myślę, że nie ma co zwlekać.
  • Janusz biznesu: Namierzyl ktos gnoja ? pala i oszust
  • Maja: Kieruje też apel do Panów bo widziałam wpisy
  • Ja: On zaczepia kobiety w różnych okolicznościach, nie ma reguły. Tak wiele osób nie może się mylić. Bajka jest mniej więcej ta sama do wszystkich plus zapewnienia o szczerym uczuciu i obiecanki cacanki. Pięknie mówi i to byłoby na tyle. A u Ciebie Joanna mieszkał? Bo wydaje mi się, że ewentualnie sporadycznie nocowal.
  • Joanna: W jakich okolicznościach go poznalyscie? Mieszkał z wami? Zaczynam to wszystko analizować i obawiam się że macie rację.
  • Ja: Śmiało piszcie do mnie pod nr tel. 514049464. Umówimy się na spotkanie. Siedzimy w tym razem i myślę, że będzie Nam raźniej. On się z Nami nie spotka, bo do tego trzeba mieć jaja.
  • Maja: Dziewczyny dla was wielu jest to upokażajace wiem , ale każda z nas dała się nabrać każdy potrzebuje miłości niema powodu do wstydu.Ten osobnik niech się wstydzi bo to facet powinien dawać kobiecie , a nie na odwrót .
  • Ja: W jaki sposob sie mozna z Toba skontaktowac. Oczywiscie Piotr jesli to czytasz to rowniez jestes mile widziany na konfrontacji z nami.
  • Ja: Widzę, że nie tylko mnie zwodził rok czasu..na szczęście mam ogrom dowodów na niego. Badania to podstawa, bo nie wiadomo ile kobiet jeszcze oszukał, które wstydzą się odezwać. Nie ma czego się wstydzić! Im Nas więcej zgłosi sprawę, tym lepszy efekt uzyskamy! Jak któraś potrzebuje wsparcia i rozmowy to dajcie znać!
  • Ja: Dziewczyny a bralyscie prawnika czy same poszlyscie zlozyc pozew do prokuratury? wreszcie cos sie dzieje bo u mnie ta chora znajomosc trwala od zeszlego roku. I jak napisala inna dziewczyna idzcie sie zbadajcie czy nie zlapalyscie chorob od niego.
  • Ja: A ja na prokurature
  • Ja: Brawo Anna! Ja też idę zgłosić.
  • Anna: Dzisiaj byłam na policji, wiec działam.
  • Ja: OSZUST MATRYMONIALNY! on zyje z tego! Dziewczyny niech kazda zlozy pozew, bo widze ze jest nas tu wiecej i wsadzmy dziada do wiezienia. Zbiorowy pozew chyba nie wchodzi w gre bo cos sie nie mozemy zgadac. Ja bede pisac na kazdym forum, zeby ostrzec kobiety przed nim. Piotr Klemczak, Klimek czy ciekawe jak Wam sie przedstawial niech zaplaci za to wszystkie krzywdy, ktore nam wyrzadzil.
  • Ja: Ale o co ci kobieto Joanno chodzi wyjebal nas wszystkie w kosmos na chajs i to nie mały rozumiesz i obiecywał dzieci lepsze życie takto jest pan Piotr ciekawe czy to jego prawdziwe imię i niewiem czego ty nie rozumiesz inne dziewczyny nie wyssały sobie tego z palca i tyle .Kobieto detektywa brałam i wiem co to za ancymon.
  • Joanna: Coś mi tu cały czas nie gra. Ja nie jestem nim. Piszę od siebie. A gdzie go poznałaś, długo się znacie, jeśli można spytać? Generalnie to jak on to zrobił że oddałas mu swoje pieniądze?
  • Ja: Joanna zejdź na ziemię. Albo jesteś w Nim zakochana i wciska Ci dalej swój kit, albo Ty to on. Bardzo dobrze, że w końcu wszystkie osoby się zebrały. Koniec z tą farsą. Znalazł się "Alvaro" frajer, który wyludza kasę od kobiet. Zero klasy u tego gościa i żadnych zasad. Pora, żeby karma do Niego wróciła.
  • Joanna: A może cię zostawił i teraz się mscisz i wypisujesz na forum. Dziwne to że tyle nagle postów na jego temat.
  • Ja: Psychopata i to dobry sprawa i tak zostanie wniesiona do prokuratury nie pozwolę na to żeby on się śmiał z nas
  • Zoska: Długo go znalyscie że dzieci z wami chciał mieć?? Wszystkie z Wrocławia?? Ja z Wrocławia i mi też bajki opowiadał. Ciekawe czy któraś zaciazyla...
  • Ja : Bo on wszystkie kocha i ze wszystkimi chce mieć dzieci. Psychopata. Polecam się zbadać, czy aby nie zaraził czymś.. Kur..
  • Anna: Ale pajac z niego ile nas tutaj jest masakra jakaś. Gdzie byliście na policji?
  • Zoska: Mi mówił że mnie kocha, wam też dziewczyny?
Zgłoś sprzeczny z regulaminem komentarz | FAQ

Sprawdź swój numer - zobacz co piszą o Tobie!

Opinie do numerów podobnych do 732412485

Poniżej znajdują się komentarze do innych, podobnych numerów telefonów. Często firmy zajmujące się telemarketingiem mają wykupioną pewną pulę numerów. Stąd też informacja o podobnych, zbieżnych numerach pomaga zidentyfikować dzwoniącego z danego numeru telefonu.

  • 732077997 : Monedo
  • 732123811 : Dzwonią umówić się na jazdę testową renault i pozmać ofertę
  • 732778749 : Jak przedmowcy...:( negatyw!
  • 732082148 : Gluchy
  • 732123811 : Jazda testowa Volkswagenem.Znają imię i nazwisko.Skąd?
  • 732488279 : Best windykacja
  • 732052157 : Głuchy tel. Nikt nie odbiera. Tez ostatnio dodalem ogloszenie na otomoto. Moze byc to z tym zwiazane.
  • 732085470 : Wyludzanie pieniedzy poprzez portal finn.no
  • 732077348 : Naciągacze.
  • 732481270 : Do pieca z naciagaczami! to jest ta prywatyzacja? mają działalność to jest ok? ważne że płacą podatki!?

Zobacz informacje o +48732412485

Informacje o numerze +48732412485. Sprawdź opinie i komentarze do numeru +48732412485 [UWAGA!] dowiedz się więcej. Zobacz opinie i komentarz. Poznaj lokalizację numeru +48732412485 i komentarze użytkowników do tego numeru telefonu.


Możliwe sposoby zapisu numeru

W zestawieniu poniżej przedstawiamy jak może zostać zapisany dany numer telefonu. Informacja taka pomaga wyszukać użytkownikowi dany numer telefonu. Jak widać sposobów zapisu telefonu jest bardzo dużo i często poprzez zmianę zapisu telefonu, numer wygląda zupełnie inaczej.

  • +48/732-412-485
  • +4873 24 12 48 5
  • +48/73 24 12 48 5
  • (+48)732-412-485
  • (+48)732412485
  • (+48)73 24 12 48 5
  • +48732-412-485
  • +48732412485
  • (0048)732412485
  • (0048)73 24 12 48 5
  • +48/73-24-12-48-5
  • (+48)73-24-12-48-5
  • (+48)732 412 485
  • +48732 412 485
  • +48/732 412 485
  • +4873-24-12-48-5
  • +48/732412485
  • (0048)732-412-485
  • (0048)73-24-12-48-5
  • (0048)732 412 485

Informacje prasowe z rynku telefonów komórkowych

Cognac Coin - moneta z koniakiem za 34 tys. zł

Polska firma Lux Coin we współpracy z Mennicą Polską stworzyła monetę, w której środkowej części umiejscowiona została kapsuła zawierająca koniak Gautier 1762. ...

wirtualnemedia.pl