Numer telefonu: +48 224968600

224968600

SPRAWDŹ NUMER TELEFONU. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ I OCENĘ NUMERU. SPRAWDŹ KTO DZWONIŁ.

KTOTO.INFO ☎ Telefon 224968600 [UWAGA] Sprawdź ten numer zanim odbierzesz! Zobacz komentarze użytkowników i bądź bezpieczny. Serwis ktoto.info pomoże Ci dowiedzieć się kto dzwonił z numeru +48 224968600 i czyj to numer telefonu. Przewiń by zobaczyć więcej. Społeczność serwisu, dzięki, swojej wiedzy i doświadczeniu, zostawia aktualne i wiarygodne oceny i komentarze. Przewiń w dół aby dowiedzieć się, kto kryje się za numerem 224968600. Jeśli wiesz kto to, zostaw także swój komentarz innym użytkownikom serwisu.

224968600

Numer telefonu 224968600 (+48224968600):

Operator lub strefa numeracji: Warszawa

Opinia większości: Negatywny (492)

1

5
1

Liczba ocen: 637     Liczba komentarzy: 398


Przewiń w dół, aby dowiedzieć się więcej

Zobacz komentarze. Kto dzwoni z 224968600?

Adres dzwoniącegoZobacz, gdzie dzwoni

!!! Powiedz STOP telemarketerom - Wyślij SMS o treści "SIM.NIE.DZWONIC" na 7455 !!!

Serwis Ktoto.info pomoże Ci wypisać się z baz telemarketingowych. Wezwiemy setki operatorów telemarketingowych, do wykreślenia Twojego numeru z bazy marketingowej, będziemy nadzorować ten proces i wyciągać konsekwencje prawne. Szczegółowe informacje. Koszt 4,92 zł z VAT. Potwierdzasz, że akceptujesz regulamin. Płatności obsługuje SimPay.pl.


Komentarz (opcjonalnie): Nick:

Jeśli masz informacje kto dzwonił z tego numeru, podziel się ze społecznością serwisu. Napisz w komentarzu kto dzwonił, w jakim celu, z jakiej firmy, o jakiej porze i inne. To właśnie dzięki komentarzom udaje nam się budować dynamiczną i aktualną społeczność pomagającą unikać niechcianych telefonów.

Możesz wyrazić swoją ocenę w skali od negatywnej (ocena 1) po pozytywną (ocena 5) oraz wyrazić opinię pisząc komentarz. Pamiętaj, aby w komentarzach nie podawać danych osobowych i nie używać przekleństw. Takie komentarze nie są publikowane.

Informacje od użytkowników o numerze: 224968600

  • Mery: Telefon po godzinie 21. Przesada
  • Anna: Chyba dzwonią uchodźcy ale język wygląda na jakiś rumuński, serbski czy coś w tym rodzaju. Może chcą jakiejś pomocy? Potrzebny tłumacz.
  • Michał: Sprzedawcy drobiu. Gdy odmawiasz facet robi się arogancki zaczyna krzyczeć
  • Berard: Kantar polska dzwoni jakiś koleś i się wypytuje gdzie mieszkam a po chwili ile zarabiam xD ale już na to mu nie odpowiedziałem i się zapytałem ile on zarabia i żeby nie pytał o takie coś i się rozlaczylem
  • SpamStop: Spam telemarketingowy - rozdają "nagrody", numer zablokowany a i tak próbują się dodzwonić, mimo, że połączenia są odrzucane, sprawdzałem w historii blokowanych połączeń, dziś od rana były już 3 próby - nienormalni jacyś czy co?
  • PreczZtakimiLudźmi: Głuchy telefon. Na 100% spam, bo dzwonił na mój zapasowy nr telefonu, którego nie używam i nie podaje nikomu.
  • Kain: Debile dzwonią na numer internetowy / modem /
  • Rysio: Dzwonią upierdliwce non stop. BLOKOWAĆ !
  • AGENTHESTI: Badanie marketingowe firmy ubezpieczeniowej - bardzo nieprzyjemne i nieprofesjonalne, Pani w trakcie rozmowwy w której chiałem byc miły nakrzyczała na mnie! Skandaliczne i nieprofesjonalne.
  • Kocurek: Głuche telefony, wielokrotne....
  • Tak: Sex telefon, fajny miły kobiecy głos, można sobie spałować się nawet
  • Icio: Nękający
  • Mielu: Facet namawia do trzymania w domu kur. Paranoja.
  • Specnaz1976: Jeszcze niech podzwoni i ma sprawę parę groszy się przyda
  • Lukfor: Ankieter, bardzo miły Pan
  • Łukasz W: Masakra. Nabijanie kasy na twoje konto gdzieś z Azji lub Afryki. Lepiej od razu się rozłączyć.
  • Komornicki: Hodowcy jeży szukają sponsorów
  • Pablo: Ktoś gada w innym języku. trudno nawet na słuch rozpoznać jaki kraj. obstawiam Norwegię.
  • Ryjek: Bardzo miła pani zbiera karmę dla jeżozwierza śniadego. zakupiłem 4 worki.
  • Martyna: Dzwonili o 2 w nocy jacyś kucharze węgierscy. Zupełnie nie zrozumiałam o co im chodzi.
  • Ilo: Twierdzi, że dzwoni z firmy Kantar Polska - dziwne echo w słuchawce... i prosi o osobę odpowiedzialną za kontakt z Bankami dzwoni na numer firmowy. Nieciekawy typ... i bardzo nachalny
  • Lol: Wydzwania non stop
  • Monia: Dzwonią dosłownie codziennie. Numer zablokowałam, ale przychodzą mi powiadomienia, że ciągle dzwoni. Jak odbierałam to nikt się nie odzywał i po chwili się rozłączał, albo słyszałam sapanie..... Chore.
  • ToMus: Ankieter
  • Dadfr: Koleś w słuchawce brzmiał, jakby siedział w toalecie. Dodać do czarnej listy.
  • BAJ: DZWONI I PYTA KTO JEST ODPOWIEDZIALNY ZA BANKI - PO PYTANIU O JAKIE BANKI CHODZI - ODKŁADA BEZ SŁOWA SŁUCHAWKĘ
  • Wnerwiony: Albo sie nieodzywa albo slychac smiechy i gadanie miedzy tymi zjebami po 2 stronie jak sie niedodzwonia 4 czy 5 razy dziennie to "odpuszcza" na pare miesiecy i potem znowy nic tylko blokowac takie gowno
  • Zdenerwowany: Nękają
  • Aegtfasweg: Dzwoni i nic nie mowi
  • Andak: Pała wydzwania nie odbierać
Zgłoś sprzeczny z regulaminem komentarz | FAQ

Zobacz informacje o +48224968600

Informacje o numerze +48224968600. Sprawdź opinie i komentarze do numeru +48224968600 [UWAGA!] dowiedz się więcej. Zobacz opinie i komentarz. Poznaj lokalizację numeru +48224968600 i komentarze użytkowników do tego numeru telefonu.


Możliwe sposoby zapisu numeru

W zestawieniu poniżej przedstawiamy jak może zostać zapisany dany numer telefonu. Informacja taka pomaga wyszukać użytkownikowi dany numer telefonu. Jak widać sposobów zapisu telefonu jest bardzo dużo i często poprzez zmianę zapisu telefonu, numer wygląda zupełnie inaczej.

  • (+48)224-968-600
  • (0048)224968600
  • +48/22 49 68 60 0
  • +48/22-49-68-60-0
  • (+48)22-49-68-60-0
  • +48/224-968-600
  • +48224968600
  • +48/224968600
  • (0048)22-49-68-60-0
  • +4822-49-68-60-0
  • +4822 49 68 60 0
  • +48224 968 600
  • (+48)224 968 600
  • (+48)22 49 68 60 0
  • (0048)224 968 600
  • +48/224 968 600
  • (0048)224-968-600
  • (0048)22 49 68 60 0
  • (+48)224968600
  • +48224-968-600

Informacje prasowe z rynku telefonów komórkowych

K52 i K42 - nowe smartfony LG

Firma LG zaprezentowała nowe smartfony z serii K - modele LG K52 i LG K42. ...

wirtualnemedia.pl

 

Wykorzystujemy cookies do personalizacji reklam i analizy ruchu. Potwierdzasz zapoznanie się z polityką cookies i wyrażasz zgodę na ich używanie.