Numer telefonu: 572932804

SPRAWDŹ NUMER TELEFONU. DODAJ SWOJĄ OPINIĘ I OCENĘ NUMERU. SPRAWDŹ KTO DZWONIŁ.

Ostatnio wyszukiwane: 2018-10-16

Operator: Orange

Przeważająca opinia: Negatywny (326)

Liczba opinii: 345

Liczba komentarzy: 181

orange



Komentarz (opcjonalny): Nick:
Najpierw wybierz ocenę numeru!

Sprawdzone i szybkie metody na usunięcie numeru z bazy telemarketerów

Komentarze do numeru telefonu: 572932804

  • Adam: Spam
  • Bial3ck: Spam, erotyka
  • BMichau: Co jak co ale za darmo to uczciwa cena. Jak ktoś korzystał to przyzna mi rację
  • TenZBrodą65: Nie wiem skąd te negatywne komentarze. Naprawdę dobrze ciągnie i fakt ryj kiepski, ale nie ukrywa go na zdjęciach, więc nie można mieć pretensji. Sex bez gumki, co dla mnie jest mega, bo drugi raz HIV się nie zarażę, a jej też było wszystko jedno.
  • PTq: Spamer
  • R2d2: Zoofilia na VHS jak zwykle w 100% zgodna z zamówieniem.
  • Tak: To cwel
  • Jebać Wykop : Jbeać Wykop
  • Xx: Rucha się jak nikt inny
  • Mick: Spam
  • Dsf: Sdf
  • Mrs: Nie dobry mudzin
  • Ania: Chamstwo
  • Luki: Tępa szmata
  • Dawid: Wulgarna niemiła baba
  • PORUCZNIK_MOKRODOLSKI: OGUŁEM TO JAKIŚ NĘKAJĄCY NUMER ALE UŻĄDLIŁEM GDZIE TRZEBA I PRZESTAŁ WYDZWANIAĆ DO MNIE.
  • Adi chitler: Ogułem całe te, Pani ciągle dzwoni namawiając mnie na jakiś seks....
  • Krawczyk: Słucha psa jak gra
  • Kimczi: AGRESYWNA NAPASTUJE MNIE
  • ANDRZEJ: ROKSA
  • Zszokowany: Bardzo wulgarna, agresywna wręcz osoba, która nie dojrzała do korzystania z telefonów. Nie polecam.
  • PolskiRozwojCOMPL: Kurwa z Roksy, dzwoni chce się wbić na bolca. Nachalna, ciągle spamuje zaproszeniami. Może bym i skorzystał bo ciągle dzwoni i nawet oferuje pieniądze aby tylko skorzystać z jej usług. Ale to gruba maciora, nawet po narkozie bym kijem nie dotknął.
  • Misiak1983: Sama się kurwo pierdol, żeby ci ten szczekacz zdechł
  • Majłzesz: Pewnie jakaś kaleka upośledzona,co chce dorobić pare srebrników judaszowych.. skąd ona ma mój numer?!?!
  • Spam i oszustwa
  • Lubelak: Spamiara, wysyła szambo.
  • RODO: Sram.
  • JanuszByznesu: Dobre te mejle takie nie za bardzo zgodne z RODO
  • JP2GMD: Tak było.
  • Sam nick: Jakas dziwka co szuka chuja do dupy za 5 zł
  • Głupia kurew: Pierdol się cwelu
  • Max: Małpa
  • Ferdynand_Moczopendny: Ma cipke ciasnom i mokrutką jak lubie ale sie nie myje ;(
  • Jajec: Nie goli odbytu [zakop]
  • Aw2: Spam
  • Kurwa: szmata
  • Obrzydzony: Wulgarna spamerka
  • Noname: Spam
  • Napalony_kurak : Pani Justyna to prawdziwa profesjonalistka w swoim fachu. Dawno się tak nie wyszalałem. Jest wszystko hiszpański, stopy, odgrywanie roli. Gorąco polecam, nie wiem skąd tyle negatywnych opinii. Ogłoszenie na roksie już co prawda nieaktualne ale bez problemu można się umówić.
  • S@: Sp@m
  • Uj: Ale z niej to ciba iebana
  • Gebz: CO za Chamstwo!
  • KondiSiema: SPAM
  • Zniesmaczony: Najpierw spam na e-maile, potem brak poszanowania i kultury przy próbie uzyskania jakiejkolwiek sensownej informacji drogą telefoniczną - łatwiej byłoby rozpędzić się i przywalić głową w ścianę.
  • Mireg: Jak zrobić michałke z białek ups, nie tu xD
  • GandalfRóżowy: Napisał bym że pół-mózgi ale jedna ćwierć mózgi
  • Major_Suchy: TA PANI TESTOWALA MOJE RZONDŁO CAŁE TE WZIELA DO JAPY NO TO CHCIAŁEM POWIEDZIEĆ I ŁOGUŁEM PRZEPRASZAM ZA TE WYPOWIEDZ
  • Jebałem___ją: Straszna ściema. Miało być z połykiem a wypluła wszystko.
  • Jo jo jo: Pani prostytutka zamiast pomóc każe zaspokajać się samodzielnie mówiąc do klienta "pierdol się"
  • Xdxdxd: Cham i prostak!
  • Xd: XD
  • RODO: FRODO
  • Dostałem majeranek zamiast upragnionej hehehuany
  • Lubię placki: Lubię placki
  • Wojciech Cejrowski: Kutasiara.
  • Aza: Wgrane treści, spam
  • Papaj1: Chamowa i prostacka lachoniara
  • Papaj: Zoofilia
  • Pozdro wykop: Spam Wulgarna osoba z ego jowisza
  • Fifi: Spszedaż garków Justyna Stanulewicz
  • Bonzo: Kłamie jedna z drugą
  • Wojciech: Wulgarne treści, spam.
  • Yololo: Wulgarne tresci, spam
  • Big ben: Pani nie lubi analu
  • Jose: Spam
  • Random: Chamska kobieta która nie ma w sobie za grosz kultury.
  • Janusz: Spamerka i wariatka
  • SMAP_Killer: Jakimś cudem ten troll w przebraniu kobiety jeszcze prowadzi swój biznes. Ciekawe jak długo :) ?
  • Zawisza: Chamstwo
  • WYKOP: Najlepszy sex telefon w mieście, polecam do niej dzwonić w długie samotne noce.
  • Ja: Lol
  • Zbigniewneros: Zjada nieugotowane parówki!
  • Benis: Nie polecam tego Allegrowicza
  • Hipekwypokczek: Właścicielce marzy się więzienie pełne cweli
  • Anonek: Daje 2/10 bo doszedłem jak darła ryja
  • Ona_lubi: _cmokać_pałki
  • Janek: Ten numer telefonu jest numerem agencji toważyskiej
  • Animek: Spam i oszustwo, naciąganie na kredyty 300% RSO
  • Strasza kurwa
  • Clyde: Dzisiaj namawiała mnie bym podał przez telefon imię swojego orangutana.
  • Pozytyw: Przezylem bardzo pozytywne doswiadczenie z ta pania. Przegladalem wykop dzis wieczorem i dzieki tej pani mialem zapewniona rozrywke na okolo 10 minut. Polecam tego Allegrowicza!
  • Traszka: Wyjątkowo wulgarny naciągacz
  • :): WTF??
  • Zezozes: HWDP
  • HipsterWawa: Jakaś psycholka odbiera telefon. Brak kultury.
  • Rak: Obraża i scamuje ludzi na hajs
  • Kondoniarze
  • Stefan29: Pani przed wytryskiem uciekła z łóżka co totalnie zrujnowało moje doświadczenia, na roksa reklamuje się jako profesjonalistka.
  • Cham
  • Bart: Blokowac
  • Mirek: Bardzo niemiła kobita
  • Mocnowykopowo: Gruba chamska locha, obraza za byle co.
  • Asdads: Spam.
  • Kluj: Obraża ludzi od cwel*w
  • Tamsiemyjejakmisiezachce: Glupia cipa
  • Matur: Natychmiast blokować.
  • PanKtos: Spam i próba wyłudzenia danych i pieniędzy
  • Axel: Prostytutka, puszyta karolina.
  • Kamila: Dużo muczy, mało mleka daje
  • Yebaćwykop: I YEBAC WYKOPOWE SPIERDOXY
Zgłoś naruszenie bądź nadużycie

Prawdopodobna lokalizacja numeru:

Komentarze do innych numerów, podobnych do 572932804

  • 572300100 : Super fotograf, robił nam wesele i zdjęcia są zaje...
  • 572528146 : Kto to?
  • 572037568 : Czy wiecie zlokalizować ten numer? Poszukuję jakiegoś sposobu do lokalizowania telefonów komórkowych. I nie chodzi o portal do identyfikacji czyj numer tylko o lokalizowanie GPS.
  • 572729115 : Usługi towarzyskie dla Pań i Panów. Pseudonim "pszczółka"
  • 572901471 : Dzwoni i wyłudza dane osobowe.
  • 572954911 : Uwaga pod tym nr kryje sie pedofil
  • 572344380 : Dzwoni kilka razy dziennie
  • 572021838 : Nikt nie odbiera
  • 572741113 : Czyj to telefon? Znacie? Pilnie potrzebuję namierzyć komórkę. Znacie sposób jak sprawdzić numer?
  • 572998666 : Żartowniś

Inne możliwe zapisy numeru telefonu

  • (0048)57 29 32 80 4
  • (+48)57-29-32-80-4
  • (0048)57-29-32-80-4
  • +48/57-29-32-80-4
  • (+48)572-932-804
  • (+48)572 932 804
  • +48/572-932-804
  • +48572932804
  • (0048)572-932-804
  • +4857-29-32-80-4
  • +48/572932804
  • (+48)572932804
  • +4857 29 32 80 4
  • +48/57 29 32 80 4
  • (0048)572 932 804
  • (+48)57 29 32 80 4
  • +48/572 932 804
  • +48572-932-804
  • +48572 932 804
  • (0048)572932804

Informacje z rynku telefonii komórkowej

Jest projekt ustawy o ulgach dla producentów gier kulturowych. „Odpowiedź na postulaty branży”

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego przedstawiło projekt „Ustawy o finansowym wspieraniu produkcji kulturowych gier wideo oraz o zmianie innych ustaw”. Zakłada on stosowanie ulg podatkowych dla firm produkujących gry promujące polski lub europejski dorobek kulturowy. ...

wirtualnemedia.pl